2014.02.02.
15:30

Írta: h.o.era

egy másfajta kezdet

 photo ptg02720840.jpg

Fiaim születése előtt mindig is vékony voltam - talán túlságosan is. Ehettem akármennyit, nem híztam egy cseppet sem. Nem tudtam, milyen az, ha nem vagyunk magunkkal megelégedve, ha másmilyen alakra vágyunk.
Aztán megszületett Patrik, és az évek során szépen lassan növekedtem én is. Barnussal már nem kis felesleggel indultam neki azoknak a csodás hónapoknak, hogy még jobban szaporítsam a kilóim számát.

Tulajdonképpen számomra is meglepő, hogy én, aki egész gyerek-, és fiatalkoromat versenysporttal töltöttem, milyen lusta is vagyok... Próbálkoztam már sokféle diétával, kúrával, sikeresen, majd sikertelenül. Mindig leadtam sokat, ami vissza is jött, sokszor sokszorosan...

Tavaly január elsején kezdtem bele ismét, és most szándékosan nem mondok sem diétát, sem kúrát, mert ugyan elcsépelt szó, de leginkább életmódot váltottam. 
Kevesebb, vagyis inkább semmi szénhidrát, annál több saláta, zöldség és hús, na és persze a korábbi halálra-zabálásokhoz képest töredék mennyiséggel.
Sikerült 5 hónap alatt 14 kilótól megszabadulni, ami határtalan örömmel töltött el! Így hát elengedtem magam...
Nem, nem ment vissza az összes leadott kiló, tartottam vagy fél évig, majd pont egy hete 4 kilóval többet mutatott a mérleg.

Így érkeztem el oda, hogy most hétfőtől ismét belevágtam!

Amit tudok: nem akarok éhezni, olyat akarok csinálni, amit nem hagyok abba, ha meg van a várt eredmény! Nem fogok napi kalóriát számolni, halálra edzeni magam.

Amit tettem a héten, hogy tornáztam már 3x (Norbi duci tréning, RR 40 perc teljes átmozgatás 2x) - izomláz a köbön :)
Ehhez jön majd szándékaim szerint heti egy uszoda a srácokkal, tavasszal pedig futás és fitnesz park.

Hetente egyszer mérem magam, és nem csak súly, hanem cm-ben is. A cél adott, a kitartásom jelenleg törhetetlen - csak maradjon is így! :)

Mivel ez a mozgás már most több, mint amennyit az elmúlt 5 évben tettem, magamnak garantáltam az eredményt :D

Még egy dolog, ami motiválhat - és fog is: regisztráltam Nono 8.nagy fogyókúra versenyére is :) 

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra

A bejegyzés trackback címe:

https://eranaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr275794135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása