2014.02.02.
14:32

Írta: h.o.era

nos hát...

...Kezdjük!

Ámbár nem ez lesz életem első blogja, azért mégis illene legalább utalnom is némi előzményre.

Élnék a gyanúperrel, hogy nem én vagyok az egyedüli áldozat ebben a galád világban, ahol is a freeblog kiszúrt velem...
Barnusom első éveit, és mellette kiscsaládunk mindennapjait tártam a nyilvánosság elé. Történéseinket, örömünket-bánatunkat, életünk jelentős vagy éppen csak említésre méltó mozzanatait, képeit.
Nos, jelenleg azon vagyok, hogy valamilyen megoldást találjak arra, hogy a freeblog-os temérdek bejegyzésemet kimentsem akárhogyan, úgyhogy aki tud bármi megoldást erre, az ne kíméljen, kérem! ;)

A mi kis családunk egy teljesen szokványos Mézga Család:

  • Apa-anya
  • Gyerekek
    • Egy majdnemtizenkét éves kiskamasz fiú - Patrik
    • Egy iskolába készülő majdnemhatéves - Barnus
    • Egy véreb, aki mégse az lett - Myra


És a jövő? Csöppet sem szokványos tekervényeim aktuális gondolatait próbálom majd megosztani elsősorban magamnak, magunknak.

Hajrá!

Szólj hozzá!

Címkék: kezdetek

A bejegyzés trackback címe:

https://eranaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr675794096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása